Weryfikacjia przestrzegania standardów obsługi klienta
Badanie i analiza „Tajemniczy klient” jest powszechnie stosowaną praktyką w celu weryfikacji przestrzegania standardów obsługi klienta oraz jego sposobów i jakości. Weryfikacja, delikatne prowokacje sprzedażowe pozwolą oczyścić Twoja firmę z nieuczciwych współpracowników.
Dyskretnie. Bezpiecznie. Skutecznie.
Jeżeli:
– chcesz dowiedzieć się jak naprawdę wygląda obsługa klienta w Twoim biznesie,
– jak zachowują się Twoi pracownicy, gdy Ciebie nie ma,
– tracisz klientów a nie wiesz dlaczego,
– nie masz pewności co do uczciwości Twoich pracowników
to zgłoś się do nas a w ramach współpracy pomożemy poprawić jakość obsługi, zweryfikować i wyeliminować ew. zagrożenia oraz zwiększyć zadowolenie Klienta.
– WERYFIKACJA UCZCIWOŚCI PRACOWNIKÓW / KONTRAHENTÓW
– WERYFIKACJA PROFESJONALIZMU PRACOWNIKÓW
– WERYFIKACJA PROCEDUR WEWNĘTRZNYCH
– WERYFIKACJA SPOSOBU KOMUNIKACJI Z KLIENTAMI / KONTRAHENTAMI
– WERYFIKACJA UCZCIWOŚCI PRZETARGU – WYBÓR NAJLEPSZEGO OFERENTA / KONTRAHENTA